rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilo¶ć ogłoszeń: 13 429   |   Dodanych dzisiaj: 857

Sprzedaż i Transport Wszelakich Mat ...

Sprzedaż i Transport Wszelakich Mat ...
Witam, zajmujemy się sprzedaż± jak i transportem wszelkiego rodzaju kruszyw! Posiadamy wieloletnie do¶wiadczenie w tej branży. Zaufało nam sporo osób prywatnych jak i firm. Do każd ...

Lubelska, 3 pokoje, ...

CENA:
649000


Zobacz

Magazynier/Kierowca

CENA:
1


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 551 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Nowo powstaj±cy salon optyczny zatrudni: **Stanowisko:** Optyk okularowy **Miejsce pracy:** RZESZÓW **Forma zatrudnienia:** Umowa o pracę / Umowa zlecenie / B2B **Wymiar czasu pracy:** Pełny etat / Czę¶ć etatu --- Zakres obowi±zków: * Montaż soczewek okularowych do opraw (szlifowanie, centrowanie, dopasowanie). * Obróbka i osadzanie soczewek jedno- i wieloogniskowych, w tym progresywnych. * Drobne naprawy i serwis opraw okularowych. * Weryfikacja jako¶ci wykonanych prac zgodnie ze standardami optycznymi. * Współpraca z optometryst± i doradcami klienta w zakresie realizacji recept. * Dbanie o porz±dek i prawidłowe funkcjonowanie zaplecza technicznego (laboratorium). --- Wymagania: * Do¶wiadczenie w pracy na stanowisku optyka okularowego * Znajomo¶ć procesu montażu i obróbki soczewek okularowych. * Precyzja, samodzielno¶ć i dobra organizacja pracy. * Mile widziane: wykształcenie kierunkowe --- Oferujemy: * Stabilne zatrudnienie w nowoczesnym gabinecie optyczno-okulistycznym. * Pracę w zespole z do¶wiadczeniem i pasj± do optyki. * Dostęp do wysokiej klasy sprzętu i nowoczesnego laboratorium. * Możliwo¶ć rozwoju i szkoleń branżowych. * Rabaty pracownicze na produkty optyczne. --- **Zgłoszenia (CV + krótki list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-21 13:17 + czytaj więcej

cena: 50000 zł
Zatrudnię mechanika samochodowego w Rzeszowie tel. 692 162 093

Dodane : 2025-05-21 13:32 + czytaj więcej

Pomoc biurowa, obsługa klienta. RogoĽnica, Głogów Małopolski Firma Leo Minor producent systemów kanalizacyjnych z siedzib± w Głogów Małopolski - RogoĽnica zatrudni osobę na stanowisko: pomocy biurowej Wymagania: - znajomo¶ć obsługi programów Excell, Word, Google Docs - dobra organizacja pracy - znajomo¶ć programu CDN Optima będzie dodatkowym atutem - dobra znajomo¶ć języka angielskiego i/lub ukraińskiego Oferujemy - umowę o pracę (w pocz±tkowym okresie umowę zlecenie) - przyuczenie dla osób bez do¶wiadczenia - wynagrodzenie na czas - pracę zamiennie w godzinach 8-16 - wolne weekendy - możliwo¶ć pracy zarówno w pełnym wymiarze czasu pracy jak i na czę¶ć etatu do uzgodnienia - wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętno¶ci i do¶wiadczenia (od 4000 zł netto) Zakres obowi±zków: - sporz±dzanie dokumentacji biurowej faktury, zamówienia, dokumenty magazynowe - kontakt z klientem - przyjmowanie i sporz±dzanie przesyłek kurierskich - wprowadzanie danych - kontrolowanie obiegu dokumentów - prace ogólnono-biurowe Prosimy o wysyłanie CV za po¶rednictwem portalu Leo Minor Ul. ¦w. Maksymiliana Kolbego 14 36-060 Głogów Małopolski

Dodane : 2025-05-21 14:21 + czytaj więcej

Doł±cz do zespołu w Głogowie Małopolskim! Poszukujemy Montera Konstrukcji Aluminiowych Lokalizacja: Głogów Małopolski System pracy: 2 zmiany (6:30-14:30, 14:30-22:30) Oferujemy Ci: Umowę o pracę tymczasow± Realn± możliwo¶ć długofalowej współpracy Wynagrodzenie dostosowane do do¶wiadczenia i kompetencji Premie: absencyjn±, lojalno¶ciow± oraz uznaniow± Pakiet benefitów Twoje zadania: Montaż konstrukcji aluminiowych zgodnie z harmonogramem Realizacja procesu produkcji stolarki aluminiowej Współpraca z liderem i zespołem Dbało¶ć o jako¶ć produktów Przestrzeganie norm BHP i procedur wewnętrznych Poszukujemy kandydatów z: Do¶wiadczeniem na podobnym stanowisku (mile widziane w branży stolarki okiennej) Znajomo¶ci± procesów produkcyjnych Zdolno¶ciami manualnymi Umiejętno¶ci± czytania rysunku technicznego i obsługi przyrz±dów pomiarowych Je¶li chcesz doł±czyć do zespołu, wy¶lij swoje CV i zacznij now± pracę już dzi¶! Czekamy na Ciebie!

Dodane : 2025-05-21 14:35 + czytaj więcej

Zakres obowi±zków: - Prowadzenie kontraktów na roboty budowlane (wielobranżowe w tym głównie elektryczne i fotowoltaiczne): przygotowywanie procesu rozpoczęcia budowy, przygotowywanie planu zamówień materiałów, urz±dzeń i innych zwi±zanych z budow±, przygotowywanie harmonogramu prac - Bezpo¶redni kontakt z Zamawiaj±cym w zakresie realizacji umowy - Współpraca z Nadzorem Inwestora - Odpowiedzialno¶ć za realizację budżetu kontraktu, harmonogramu i procedur formalnych - Prowadzenie dokumentacji budowy - Kontrola kosztów cało¶ci kontraktu z Zamawiaj±cym - Przeprowadzenie procedury wyboru Podwykonawców robót– przedstawienie finalnych ofert do akceptacji - Negocjowanie warunków handlowych i technicznych z Podwykonawcami - Koordynacja prac podwykonawców i sił własnych na budowie (w tym zgodnie z zasadami BHP), - Prowadzenie kontraktowej korespondencji z Zamawiaj±cym oraz Podwykonawcami - Nadzorowanie i rozliczanie podwykonawców i dostawców - Przygotowywanie okresowych sprawozdań rzeczowo-finansowych i raportów do przełożonego Wymagania: - Wykształcenie w zakresie budowlanym lub elektrotechnicznym - Do¶wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku - Do¶wiadczenie koordynowania robót budowlanych oraz współpracy z podwykonawcami - Samodzielno¶ć i odpowiedzialno¶ć w działaniu - Znajomo¶ć obsługi AutoCad - Prawo jazdy kat. B - Umiejętno¶ć analizy dokumentacji technicznych - Znajomo¶ć pakietu MS Office - Gotowo¶ć do kilkudniowej delegacji w tygodniu na terenie Polski - Komunikatywno¶ć i z

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

Zakres obowi±zków: Organizacja i koordynowanie pracy w zakresie sprawnego funkcjonowania Biura Zarz±du oraz dbanie o dobry wizerunek biura Zarz±dzanie kalendarzami, przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Wsparcie w kwestiach administracyjnych, zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów Bież±ca współpraca ze wszystkimi działami oraz zapewnienie wła¶ciwego przepływu informacji Aktywny udział w rozwoju firmy oraz realizacja projektów organizacyjnych i strukturalnych Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji i dokumentów oraz koordynacja podpisów na dokumentach przez Zarz±d Archiwizacja i dbanie o porz±dek w dokumentacji Prowadzenie korespondencji w zakresie wyznaczonym przez Zarz±d Przygotowywanie dokumentów na posiedzenie Zarz±du i Rady Nadzorczej, Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy (protokoły, uchwały, zarz±dzenia etc.) we współpracy z Radc± Prawnym Obsługa posiedzeń Zarz±du, spotkań i telekonferencji biznesowych z kontrahentami w zakresie organizacyjnym i technicznym Obsługa poł±czeń telefonicznych i urz±dzeń biurowych Rezerwowanie i koordynowanie podróży służbowych Nasze wymagania: Wykształcenie wyższe lub w trakcie trwania studiów Do¶wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku Wysoka kultura osobista i dyskrecja Umiejętno¶ć tworzenia pism tzw. „lekkie pióro” Umiejętno¶ć samodzielnej pracy pod presj± czasu, w tym rozwi±zywania problemów Dokładno¶ć i uporz±dkowanie w realizacji zadań Bardzo dobre zdolno¶ci organizacyjne i interperso

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

Poszukujemy rejestratorki medycznej Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie - nowoczesne narzędzia pracy - wsparcie podczas wdrożenia - praca w miłej atmosferze i zgranym zespole - możliwo¶ć rozwoju Zakres obowi±zków: - przeprowadzenie nowego pacjenta przez proces rejestracji - koordynowanie planów leczenia - koordynowanie prac protetycznych - prowadzenie social mediów Oczekujemy: - do¶wiadczenie zawodowe lub chęć przyuczenia - wysoka kultura osobista - dyspozycyjno¶ć i zaangażowania Zainteresowane osoby, prosimy o przesłanie swojego CV ze zdjęciem na adres mailowy gabinetu wraz z klauzul± o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. Na adres [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

cena: 4500 zł
Zatrudnię osobę do drobnych napraw blacharskich i mechanicznych, głównie samochody dostawcze, okolice Trzebownisko . JAK NIE ODBIERAM TO PROSZĘ O SMS

Dodane : 2025-05-21 16:22 + czytaj więcej

Czy wiesz, że nawet umowa o pracę nie gwarantuje bezpieczeństwa? Niezależnie od wieku czy do¶wiadczenia - w dzisiejszych czasach każdy może zostać zaskoczony zmianami. Dlatego warto już dzi¶! Otwórz sobie drzwi do dodatkowego Ľródła dochodu i zbuduj finansowe zaplecze na przyszło¶ć! Doł±cz do naszego zespołu jako Doradca Klienta i zacznij pisać swoj± zawodow± historię! Co oferujemy? - Możliwo¶ć awansu - zacznij od stanowiska doradcy, a z czasem rozwijaj swoj± karierę w branży finansowej! - Elastyczn± współpracę - umowa B2B lub zlecenie, idealna dla osób, które chc± ł±czyć pracę z innymi aktywno¶ciami (np. etatem, własn± działalno¶ci±, wynagrodzenie prowizyjne). - Pracę hybrydow± - większo¶ć zadań wykonujesz zdalnie, a w biurze pojawiasz się tylko raz na jaki¶ czas (np. na spotkania zespołowe lub szkolenia). - Niezależno¶ć i wysokie zarobki - sam decydujesz, jak budujesz swoj± bazę klientów i ile chcesz zarabiać. - Wsparcie mentora - każdy otrzyma indywidualnego opiekuna, który pomoże wdrożyć się w obowi±zki. - Bezpieczeństwo w niepewnych czasach - nie polegaj tylko na jednym Ľródle dochodu. Daj sobie szansę na stabiln± przyszło¶ć! Twoje zadania: - Pozyskiwanie klientów i budowanie własnej bazy kontaktów. - Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie produktów finansowych. - Obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji oraz dbanie o długoterminowe relacje. Szukamy osób, które: - S± ambitne, zdyscyplinowane i pełne pasji - nie boj± się wyzwań! - Maj± ¶r

Dodane : 2025-05-21 17:17 + czytaj więcej

Doł±cz do naszego zespołu jako Specjalista ds. administracji i dofinansowań. Renomowana instytucja szkoleniowa, działaj±ca na terenie całego kraju, poszukuje specjalisty ds. administracji. Szukasz pracy w dynamicznym i wspieraj±cym zespole? Chcesz rozwijać swoje umiejętno¶ci i zdobywać cenne do¶wiadczenie? Czekamy wła¶nie na Ciebie! Zakres obowi±zków: - Przygotowanie dokumentacji administracyjnej - Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i wniosków o dofinansowanie. - Rozliczanie otrzymanych dofinansowań. - Przygotowanie dokumentów bież±cych firmy - Ustalenia spotkań - Pomoc przy prowadzeniu marketingu firmy - Pozyskiwanie klientów dla firmy drog± telefoniczn± i mailow± Oferujemy: - Umowę o pracę po okresie próbnym (3 miesi±ce). - Wynagrodzenie podstawowe 3 508 zł netto - Pracę na pełen etat w centrum Rzeszowa. - Możliwo¶ć rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. - Wsparcie ze strony do¶wiadczonego zespołu. - Przyjazn± atmosferę pracy, ukierunkowan± na wspólne osi±ganie wyników. - System benefitów Kogo szukamy? - Osób z do¶wiadczeniem pracy w administracji - Samodzielnych, dokładnych i zorganizowanych. - Osób ambitnych szukaj±cych pracy na stałe. Jak aplikować? Prze¶lij swoje CV ( koniecznie ze zdjęciem ) i krótkie uzasadnienie, dlaczego to wła¶nie Ty jeste¶ idealnym kandydatem. Nie przegap szansy na rozwój i stabiln± pracę w prestiżowej instytucji szkoleniowej!

Dodane : 2025-05-21 17:19 + czytaj więcej

W zwi±zku z dynamicznym rozwojem firmy, szukam kandydata na stanowisko Kierownika Robót (również bez uprawnień) lub Majstra. Zależy mi na osobie z do¶wiadczeniem w branży budowlanej, z ukierunkowaniem na branżę drogow±. W chwili obecnej prowadzimy roboty głównie przy pracach brukarskich. Szukam osoby która podejmie odpowiedzialno¶ć za prowadzenie całej ekipy brukarzy oraz będzie czuwać nad poprawno¶ci± wykonywanych robót z projektem i sztuk± budowlan±. Nie wymagane s± uprawnienia, ani studia. Najważniejsz± cech± będzie umiejętno¶ć prowadzenia zespołu, znajomo¶ć branży budowlanej oraz dokładno¶ć. Stawka do ustalenia podczas rozmowy. Form± zatrudnienia umowa o pracę lub B2B (do wyboru przez kandydata). Zainteresowane osoby, proszę o przesłanie CV na maila: [użyj formularza kontaktowego] *praca na terenie Rzeszowa/Tyczyna/Dynowa (w zależno¶ci od budowy)

Dodane : 2025-05-21 17:19 + czytaj więcej

Zatrudnimy pracowników budowlanych praca przy wznoszeniu budynków jednorodzinnych osoby do¶wiadczone jak i do przyuczenia umowa o pracę zapraszamy

Dodane : 2025-05-21 19:18 + czytaj więcej

cena: 5000 zł
Zatrudnimy! Kierowców, kat.B, 25-40lat Przewozy paletowe, kontener 8 EP, Podkarpacie. Start Głogów Młp. Stop Głogów Młp. Planowanie trasy, załadunek towaru wózkiem paletowym z magazynu na samochód Dostarczanie przesyłek paletowych na wyznaczonym terenie. Odbiór przesyłek paletowych od nadawcy, przewóz do centrum dystrybucji. Prowadzenie dokumentacji zwi±zanej z dostarczaniem i odbiorem przesyłek paletowych. Rozliczenie z trasy. Oczekiwania: Czynne prawo jazdy kat. B Do¶wiadczenie w prowadzeniu pojazdów dostawczych do 3,5t Obsługa aplikacji systemu firmowego, aplikacji wytyczania trasy, aplikacji Google maps Adres zamieszkania - Rzeszów i bliskie okolice Oferta pracy. Umowa cywilnoprawna - zlecenie, ubezpieczenie ZUS ,¶wiadczenia emerytalne, ¶wiadczenia zdrowotne NFZ, zatrudnienie na czas nieokre¶lony, pełny etat, stała, stabilna praca za kierownic±. Praca mobilna, zlecania przewozów paletowych, samochodem typu kontener 8EP na terenie Podkarpacia, załadunek Głogów Młp., powrót Głogów Młp., transport do klientów w większo¶ci biznesowych - obsługa firm, załadunek i rozładunek towarów paletowych za pomoc± windy, wózka paletowego. Wynagrodzenie 3500zł - 5000zł ( na rękę) w zależno¶ci od chęci i umiejętno¶ci. Dogodny system pracy. Preferowany kontakt telefoniczny 9:00 - 15:00. Tel. 50#45#45#700 Zapraszamy.

Dodane : 2025-05-21 21:42 + czytaj więcej

Zatrudnimy kierowcę busa do 3,5 t. Praca na terenie woj. podkarpackiego oraz s±siednich w systemie jednozmianowym, od poniedziałku do pi±tku. Poszukujemy osób chętnych pracy oraz prawem jazdy kat. B i komunikatywnych. Zainteresowanych proszę o przesłanie cv na adres mailowy [użyj formularza kontaktowego] Skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Do aplikacji prosimy doł±czyć o¶wiadczenie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Dodane : dzi¶, 06:19 + czytaj więcej

Pracownik produkcji- praca polegaj±ca na cięciu oraz docinaniu elementów aluminiowych, ł±czeniu ich ze sob±. Poszukujemy osób sprawnych manualnie, precyzyjnych, potrafi±cych obsługiwać elektronarzędzia, komunikatywnych oraz potrafi±cych pracować w zespole. Oferujemy umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do pi±tku na jedn± zmianę. Proszę o zawarcie w aplikacji zapisu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

Dodane : dzi¶, 06:21 + czytaj więcej

Strona 34 z 37
zamknij
Zamknij